Tisztelettel meghívjuk Önt a Vállalkozz digitálisan! rendezvénysorozat
webináriumára.
Kiemelt témáink:
Miért érdemes részt venni?
A workshop célja, hogy megmutassuk, hogyan lehet a monoton, főként back office folyamatokat kiváltani informatikai megoldásokkal. Nem az a célunk, hogy sokat költsön egy vállalkozás informatikai fejlesztésre, hanem hogy ezt tudatosan, hatékonyan, és kockázatarányosan tegye meg. Ehhez pedig a vállalkozásoknak nemcsak ismerniük kell saját magukat, hanem rendszerezniük is kell a rendelkezésre álló információkat. A mai rohanó, technológiák által vezérelt világban könnyű elveszni az adatok és feladatok tengerében. Holott a digitalizáció az előnyünkre is fordítható, ha tudatosan választjuk meg az eszközöket. Egyre inkább terjednek az online, csapatmunkát támogató megoldások. Bemutatunk néhány online eszközt és praktikát, amelyek segítenek a mindennapok megszervezésében, a feladatok tervezésében és azok átláthatóságában, a fontossági sorrendek meghatározásában, ezáltal a mindennapi stressz, nyomás csökkentésében, a hatékonyabb vállalkozásműködtetésben.
Hogyan lehet okosabban dolgozni? Milyen digitális eszközökkel tudjuk a mindennapi működést támogatni, az emberi hibalehetőséget csökkenteni? Hogyan alakítják át az informatikai eszközök a munkavégzést? Milyen lépcsőfokai vannak az automatizációnak? Hogyan tudjuk az emberi hibatényezőt kizárni a hatékonyság növelése érdekében? Többek között ezekre a kérdésekre is igyekeznek választ adni felkért előadóink!
PROGRAM:
13:00
Köszöntő – Rabi Zsuzsa, gazdaságfejlesztési vezető – Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
13:05
Modern Vállalkozások Programja a vállalkozásokért – Daróczi István, IKT tanácsadó – Modern Vállalkozások Programja
13:25
Eredményesebb vállalkozás – szervezze okosabban az életét! Online eszközök a hatékonyság növeléséhez – Göcző Ágnes online marketing szakértő – Marketing Jam
13:50
Back office folyamatok digitalizálása – avagy miért jó, ha dolgozik helyettünk a software – Gilincsek Szabolcs, CEO – Technetic Service
14:15
Pályázzunk, de mire és hogyan? – elérhető pályázati források 2021 (felkérés alatt)
14:30
Kérdések-válaszok
Szervezők: Modern Vállalkozások Programja és a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
A rendezvény moderátora: felkérés alatt
Jász Nagykun-Szolnok megyei IKT tanácsadó:
Daróczi István
Email: daroczi.istvan@ginop-mkik.hu
Mobil: +36-30-300-2149
A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Amennyiben még nem rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy a regisztrációs gombra kattintva létrehozhatja adatlapját és egyben véglegesítheti rendezvényregisztrációját.
Amennyiben már rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy kérjük a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon, a jobb felső sarokban található Belépés gombra kattintva lépjen be a felületre és ott válassza ki a rendezvényt amelyre regisztrálni kíván. Ha jelszavát elfelejtette, úgy kérjük, hogy használja a jelszó emlékeztető funkciót.
Felmerülő kérdés esetén keressen minket a rendezvenyek@ginop-mkik.hu e-mail címen.