Újraindítás helyett újragondolás – Informatikai megoldásokról mikro-, kis- és középvállalkozásoknak

      Események betöltése

      « Összes Események

      Újraindítás helyett újragondolás – Informatikai megoldásokról mikro-, kis- és középvállalkozásoknak

      május 12 @ 13:00 - 15:00

      Tisztelettel meghívjuk Önt a Vállalkozz digitálisan! rendezvénysorozat

      ÚJRAINDÍTÁS HELYETT ÚJRAGONDOLÁS – Informatikai megoldásokról mikro-, kis- és középvállalkozásoknak

      webináriumára.

       

      Kiemelt témáink:

      • HR és back office folyamatok automatizálása
      • hatékonyságnövelést és – időgazdálkodást támogató informatikai megoldások
      • csoportmunkát támogató online eszközök
      • hatékony humánerőforrás-tervezés

       

      Miért érdemes részt venni?

      A workshop célja, hogy megmutassuk, hogyan lehet a monoton, főként back office folyamatokat kiváltani informatikai megoldásokkal. Nem az a célunk, hogy sokat költsön egy vállalkozás informatikai fejlesztésre, hanem hogy ezt tudatosan, hatékonyan, és kockázatarányosan tegye meg. Ehhez pedig a vállalkozásoknak nemcsak ismerniük kell saját magukat, hanem rendszerezniük is kell a rendelkezésre álló információkat. A mai rohanó, technológiák által vezérelt világban könnyű elveszni az adatok és feladatok tengerében. Holott a digitalizáció az előnyünkre is fordítható, ha tudatosan választjuk meg az eszközöket. Egyre inkább terjednek az online, csapatmunkát támogató megoldások. Bemutatunk néhány online eszközt és praktikát, amelyek segítenek a mindennapok megszervezésében, a feladatok tervezésében és azok átláthatóságában, a fontossági sorrendek meghatározásában, ezáltal a mindennapi stressz, nyomás csökkentésében, a hatékonyabb vállalkozásműködtetésben.

      Hogyan lehet okosabban dolgozni? Milyen digitális eszközökkel tudjuk a mindennapi működést támogatni, az emberi hibalehetőséget csökkenteni? Hogyan alakítják át az informatikai eszközök a munkavégzést? Milyen lépcsőfokai vannak az automatizációnak? Hogyan tudjuk az emberi hibatényezőt kizárni a hatékonyság növelése érdekében? Többek között ezekre a kérdésekre is igyekeznek választ adni felkért előadóink!

      DIGITALIZÁCIÓ NÉLKÜL NINCS HATÉKONY MŰKÖDÉS! REGISZTRÁLJON ÖN IS RENDEZVÉNYÜNKRE, SEGÍTÜNK!

       

      PROGRAM:

      13:00
      Köszöntő – Rabi Zsuzsa, gazdaságfejlesztési vezető – Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

      13:05
      Modern Vállalkozások Programja a vállalkozásokért – Daróczi István, IKT tanácsadó – Modern Vállalkozások Programja

      13:25
      Eredményesebb vállalkozás – szervezze okosabban az életét! Online eszközök a hatékonyság növeléséhez – Göcző Ágnes online marketing szakértő – Marketing Jam

      13:50
      Back office folyamatok digitalizálása – avagy miért jó, ha dolgozik helyettünk a software – Gilincsek Szabolcs, CEO – Technetic Service

      14:15
      Pályázzunk, de mire és hogyan? – elérhető pályázati források 2021 (felkérés alatt)

      14:30
      Kérdések-válaszok

       

      Szervezők: Modern Vállalkozások Programja és a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
      A rendezvény moderátora: felkérés alatt

      Jász Nagykun-Szolnok megyei IKT tanácsadó:
      Daróczi István
      Email: daroczi.istvan@ginop-mkik.hu
      Mobil: +36-30-300-2149

       

      A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

      Amennyiben még nem rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy a regisztrációs gombra kattintva létrehozhatja adatlapját és egyben véglegesítheti rendezvényregisztrációját.

      Amennyiben már rendelkezik ügyfélfiókkal, úgy kérjük a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon, a jobb felső sarokban található Belépés gombra kattintva lépjen be a felületre és ott válassza ki a rendezvényt amelyre regisztrálni kíván. Ha jelszavát elfelejtette, úgy kérjük, hogy használja a jelszó emlékeztető funkciót.

      Felmerülő kérdés esetén keressen minket a rendezvenyek@ginop-mkik.hu e-mail címen.

      Részletek

      Dátum:
      május 12
      Időpont:
      13:00 - 15:00